Algemene voorwaarden:

1) . Diensten Karin’s Pedicurepraktijk zal de behandelingen naar beste inzicht en vermogen en in overeenstemming met de eisen van het bedrijfshandboek en beroepscode uitvoeren.

2) Afspraken Behandelingen vinden uitsluitend op afspraak plaats. Afspraken kunnen telefonisch of via de mail worden gemaakt.

De cliënt dient bij verhindering van een afspraak deze zo spoedig mogelijk – uiterlijk 24 uur voorafgaande aan de afspraak - door te geven.

Indien de cliënt deze verplichting niet of niet tijdig nakomt, dan mag pedicurepraktijk Karin’s Pedicure en voetverzorging het volledige tarief voor de gereserveerde tijd aan de cliënt doorberekenen.

Indien de cliënt later dan de afgesproken tijd in de praktijk komt, dan mag praktijk Karin’s pedicure en voetverzorging de verloren tijd inkorten op de behandeling en toch het gehele afgesproken tarief berekenen.

Bij verhindering door overmacht hoeven beide partijen zich niet aan bovenstaande verplichtingen te houden.

4. Tarieven en betaling Pedicurepraktijk Karin’s Pedicure en voetverzorging vermeldt alle tarieven van behandelingen zichtbaar op de website van de praktijk.

De cliënt dient na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling en eventuele producten, contant of per bank te voldoen.

5) Geheimhouding Pedicurepraktijk Karin’s Pedicure en Voetverzorging is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de cliënt vertelt tijdens een behandeling.

De geheimhouding vervalt indien, op grond van een wettelijke bepaling of een rechterlijke uitspraak, Pedicurepraktijk Karin’s pedicure en voetverzorging verplicht is de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.

8. Aansprakelijkheid Pedicurepraktijk Karin’s pedicure en voetverzorging kan niet aansprakelijk worden gehouden voor schade, van welke aard dan ook, die is ontstaan doordat cliënt onjuiste of onvolledige informatie heeft verstrekt over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding. Pedicurepraktijk is niet verantwoordelijk voor verlies, beschadiging of diefstal van persoonlijke eigendommen die door cliënt zijn meegenomen naar de praktijk.

9. Beschadiging en diefstal De cliënt kan aansprakelijk worden gesteld indien deze schade toebrengt aan het meubilair, instrumenten en/of materialen van Pedicurepraktijk Karin’s pedicure en voetverzorging.

10. Garantie Pedicurepraktijk Karin’s Pedicure en voetverzorging geeft één week (zeven dagen) garantie op de behandeling en de producten. Deze garantie komt te vervallen indien:

· de cliënt de adviezen niet heeft opgevolgd.

· de cliënt de verwijzing naar een andere discipline niet heeft opgevolgd.

· de cliënt de producten niet volgens de gebruiksaanwijzing of aanwijzingen heeft gebruikt.

11. Klachten Indien een cliënt een klacht heeft over de behandeling of een product, moet deze zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen zeven dagen, schriftelijk of telefonisch worden gemeld aan Pedicurepraktijk Karin’s pedicure en voetverzorging.

Pedicurepraktijk Karin’s pedicure en voetverzorging dient de cliënt, binnen zeven dagen na ontvangst van de klacht, een adequaat antwoord te geven. Indien de klacht gegrond is dan zal de pedicurepraktijk behandeling opnieuw verrichten zoals overeengekomen. Indien Pedicurepraktijk en cliënt niet tot overeenstemming kunnen komen dan kan de cliënt het geschil voorleggen aan de Geschillencommissie.

12. Gedrag De cliënt dient zich in de praktijk volgens de algemeen aanvaarde normen te gedragen. Indien een cliënt na waarschuwing, onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft Pedicurepraktijk Karin’s pedicure en voetverzorging het recht de cliënt de toegang tot de praktijk te ontzeggen zonder verdere opgaaf van redenen.